Skip to main content

eBook Rawatan Gangguan Makhluk Halus/Jin/Iblis

Makhluk halus itu ialah makhluk-makhluk yang dicipta oleh Allah s.w.t. tanpa berjisim yang pada kebiasaannya tidak dapat dilihat oleh mata atau dirasa dengan tangan. Mereka hidup di alamnya atau alam ghaib Makhluk-makhluk ini ada asal kejadiannya daripada cahaya, iaitu malaikat, yang sentiasa taat kepada perintah Allah, dan ada yang asal kejadiannya daripada api iaitu yang terdiri daripada jin, iblis, syaitan dan sebagainya. Baca penerangan lebih lanjut mengenai makhluk halus menurut Al-Quran dan Hadis di laman web Darussyifa'. (PDF)

Manakala, tanda-tanda diganggu makhluk halus boleh dibaca di laman web Darussalam.

Jika anda mengalami tanda-tanda gangguan makhluk halus tersebut, kemungkinan besar ada jin yg menghuni tubuh anda. Bacaan eBook di bawah adalah baik dijadikan amalan dalam kehidupan harian bagi mereka yang mengalami gangguan jin, kerana fadhilat ayat-ayat tersebut amat mustajab bagi mengusir jin-jin jahat atau sihir serta memagar diri kita. Dapatkan eBook ayat-ayat rawatan percuma di sini (PDF).

Comments

Popular posts from this blog

Koleksi eBook Motivasi Diri Percuma 2011

Berikut merupakan koleksi eBook terbaik motivasi diri bagi mencapai kejayaan dalam hidup yang boleh dibaca secara percuma di Internet (dalam bahasa melayu): 7 Teknik Motivasi Diri Menjelang Peperiksaan (PDF, saiz: 984KB) Personal Motivasi   (PDF, saiz: 1.5MB) Motivasi Diri Bagi Meraih Prestasi (PDF, saiz: 142KB) Ujian Motivasi Kerjaya Hidup (PDF, saiz: 162KB) Motivasi Islam - Ayat Inspirasi (PDF, saiz: 338KB) Prinsip Jutawan Yang Tidak Akan Gagal (PDF, saiz: 402KB) 10 Petua Membina Sikap Positif   (PDF, saiz: 109KB) 63 Petua Bahagia Dr Fadzilah Kamsah (PDF, saiz: 154KB) Semoga berjaya dalam kehidupan anda!

Koleksi eBook Menjahit Percuma 2011

Bagi surirumah yang ingin berjimat atau mahu mempelajari ilmu menjahit, disertakan kompilasi terbaik eBook pelbagai teknik jahitan berbahasa melayu yang boleh dibaca secara percuma daripada Internet: Nota Jahitan Asas (PDF, saiz: 52KB) Cara Menjahit Tudung (PDF, saiz: 555KB)  Panduan Menjahit Baju Kurung   (PDF, saiz: 412KB) Panduan Menjahit Baju Melayu Cekak Musang (PDF, saiz: 2.94MB) Panduan Menjahit Langsir  (PDF, saiz: 324KB) Cara Menjahit Langsir Berlipat V (PDF, saiz: 451KB)  Menjahit Langsir Ilham Nisha (PDF, saiz: 825KB)  Panduan Menjahit Gaun Kanak-Kanak   (PDF, saiz: 555KB) Cara Menjahit Baju Dress Anak (PDF, saiz: 765KB)  Menjahit Sarung Kotak Tisu (PDF, saiz: 1.37MB) Selamat mencuba.